بازدید مسئولین شهرستان مبارکه و استان اصفهان از شرکت گلتاش
شهریور 28, 1403
بازدید مسئولین شهرستان مبارکه و استان اصفهان از شرکت گلتاش
شهریور 28, 1403

تقدیر فرماندار شهرستان مبارکه از رکوردشکنی  شرکت گلتاش در عرصه تولید در شهریور

تقدیر فرماندار شهرستان مبارکه از رکوردشکنی  شرکت گلتاش در عرصه تولید در شهریور

فرماندار شهرستان مبارکه از رکوردشکنی شرکت گلتاش در عرصه تولید محصولات شوینده در شهریور ماه علی رغم تمامی موانع تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلتاش، محمدرضا عسگریان فرماندار شهرستان مبارکه با حضور در شرکت گلتاش به عنوان تولید کننده بخشی از کالا‌های اساسی خانوار در کشور از رکورد اخیر این شرکت در تولید محصول تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده و سرپرست شرکت گلتاش در گفتگویی با فرماندار گفت: از توجه شما به مجموعه گلتاش و زحمات کارگران و رکوردهای اخیر این شرکت تشکر می‌کنیم. رکوردهای فوق‌العاده‌ای اخیرا توسط شرکت گلتاش در شهریور شکسته شده است.

حمیدرضا حقی با اشاره به برنامه ریزی شکستن رکورد تولید  سال ١۴٠٣ در شهریور ماه شرکت گلتاش گفت: با توجه به کاهش برق صنایع در تابستان امسال  با تمهیداتی که دیده شد، تمام تلاش خود را کردیم که علی‌رغم تمام مشکلات از برنامه‌ها عقب نیافتیم و بتوانیم گلتاش را در سایه تلاش کارکنان گلتاش به الگویی برای کل کشور تبدیل کنیم. 

سرپرست شرکت گلتاش با اشاره به موانع شرکت‌های تولید در کشور افزود: شرکت گلتاش با مشکلاتی از جمله  قطعی برق،  کمبود آب، اخذ تسهیلات بانکی، افزایش هزینه‌های تولید و قیمت مواد اولیه دست و پنجه نرم می‌کند که امیدواریم با حضور فرماندار در گلتاش این موانع رفع شود.

فرماندار شهرستان مبارکه در ادامه با اشاره به شعار سال و اهمیت تولید در کشور گفت: این مسائل در جلسه با مسئولین مربوطه مطرح می‌شود و در چارچوب قوانین و مقررات نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد تا حقی از تولیدکنندگان و صنعتگران تضییع نشود.

گفتنی است در پایان فرماندار و کارکنان فرمانداری شهرستان مبارکه با بازدید از خطوط تولید از نزدیک در جریان فرآیند تولید محصولات این شرکت قرار گرفتند.

فروشگاه های آنلاین :

تماس مستقیم با گلتاش