تقدیر فرماندار شهرستان مبارکه از رکوردشکنی  شرکت گلتاش در عرصه تولید در شهریور
مهر 1, 1403
حضور شرکت گلتاش در نمایشگاه شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی مبارکه
مهر 1, 1403
تقدیر فرماندار شهرستان مبارکه از رکوردشکنی  شرکت گلتاش در عرصه تولید در شهریور
مهر 1, 1403
حضور شرکت گلتاش در نمایشگاه شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی مبارکه
مهر 1, 1403

بهروز مرادی: هرچیزی غیر از تولید حاشیه است؛ در نیمۀ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» رکورد تولید گلتاش شکست

بهروز مرادی: هرچیزی غیر از تولید حاشیه است؛

در نیمۀ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» رکورد تولید گلتاش شکست

اوایل همین امسال بود که علی‌رغم همۀ موانع، سیاست‌گذاری‌های شرکت توسعۀ صنایع بهشهر برمبنای خوانش صحیح از منویات رهبری معظم انقلاب دربارۀ جهش تولید مدون و اجرای آن با جدیت در شرکت‌های تابعه پیگیری شد. همین سیاست‌گذاری درست بر مبنای ظرفیت شرکت‌های تولیدی در کنار راهبردهای حمایتی و گفتمان تولیدمحور دکتر بهروز مرادی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیرۀ شرکت بهشهر، اکنون در پایان شهریورماه با شکست رکورد تولید در شرکت گلتاش به ثمر نشسته است.

حلاوت و شیرینی میلاد نبی بزرگوار اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، در کام کارگران زحمت‌کش و دست‌اندرکاران شرکت تولیدی گلتاش دوچندان شده و همزمان با این عید بزرگ، روابط عمومی گزارش می‌دهد که بر اساس آمارها، عملیات تولید این شرکت در شهریورماه نسبت به ماه قبل جهش ۸۹ درصدی داشته و ۲۹درصد نیز بالاتر از میانگین تولید ۹ماهه سال ۱۴۰۳  بوده است.

حمیدرضا حقی، سرپرست گلتاش روز شنبه ۳۱شهریورماه، با حضور در جمع کارکنان این شرکت در شهرستان مبارکۀ اصفهان، ضمن تبریک ولادت رسوال اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و گرامی‌داشت هفتۀ وحدت، در تشریح عملکرد درخشان شرکت گلتاش در شهریورماه افزود: این افتخارآفرینی اول از همه مرهون زحمات کارگران و کارکنان شریف شرکت است و بی‌شک این دغدغه‌مندی نسبت به تولید در کلیۀ ارکان در واقع ترجمان جهش بهره‌وری در شرکت نیز هست. حقی در ادامه حفظ روند روبه‌رشد در بنگاه‌های تولیدی را از دستاوردهای مقطعی مهم‌تر دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی و حمایت تمامی سهام‌داران و یاری مسئولان امر در تسهیل رفع برخی از موانع ازجمله تامین انرژی پایدار و …. شرکت گلتاش بتواند در پایان سال مالی عملکرد متمایزی را از لحاظ مقدار تولید و صادرات و سودآوری محقق و به ذی‌نفعان عرضه کند.

سرپرست شرکت گلتاش با اشاره به کاهش برق صنایع در تابستان امسال اظهار داشت: با توجه به جلسات برگزار شده با مسئولان شهرستان مبارکه، پیش‌بینی می‌شود در پاییز و زمستان امسال با قطعی برق مواجه نباشیم. وی همچنین افزود: با همدلی و همکاری شما عزیزان، امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده تولید را افزایش دهیم.

فروشگاه های آنلاین :

تماس مستقیم با گلتاش