همایش تقدیر از کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای
مهر 29, 1403
همایش تقدیر از کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای
مهر 29, 1403

اصفهان، زادگاه و مضجع سردار مقاومت، سومین مقصد بازدیدهای مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر

اصفهان، زادگاه و مضجع سردار مقاومت، سومین مقصد بازدیدهای مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر

ارسلان کاظم‌پور در سومین بازدید خود از شرکت‌های تابعه، روز شنبه با حضور در اصفهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این استان به‌ویژه سرداران شهید نیلفروشان، زاهدی، کاظمی و خرازی، راهی شهرک صنعتی مبارکه شد تا از نزدیک فرایندهای جاری شرکت تولیدی گلتاش را نظاره‌گر باشد و در جریان آخرین وضعیت این شرکت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توسعۀ صنایع بهشهر به همراه مدیران ارشد این شرکت در برنامه‌ای فشرده روز شنبه ۲۸ مهرماه در اصفهان حضور یافتند و براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، پس از تشرف به گلستان شهدای اصفهان و گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ شهدای این استان و نثار گل به مرقد سرداران شهید نیلفروشان، زاهدی، کاظمی و خرازی، از محل کارخانۀ شرکت گلتاش در شهرک صنعتی مبارکه دیدن کردند.

در این برنامه، کاظم‌پور با استقبال حمیدرضا حقی مدیرعامل هلدینگ شوینده از خطوط تولید و واحد تحقیق و توسعۀ این شرکت بازدید و با مدیران بخش‌های مختلف گفت‌وگو کرد. پس از این بازدید، مراسم رسمی با حضور کلیۀ مدیران برگزار شد و مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده گزارش عملکرد شرکت گلتاش در ۱۰ماهۀ سال مالی این شرکت و بهبودهای چشمگیر در بحث تولید و صادرات و سودآوری طی دوماهۀ اخیر را با جزئیات تشریح کرد. بخشی از این گزارش به چالش‌های پیش روی گلتاش برای جهش عملکرد تولید این شرکت اختصاص داشت که در این زمینه دو طرح توجیهی توسعۀ و خرید ادوات بسته‌بندی و خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور ارائه شد و به دستور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر مقرر شد این دو طرح با قید فوریت عملیاتی شوند.

در ادامه، دکتر کاظم‌پور با اشاره به ظرفیت‌ها و موقعیت جغرافیایی شرکت گلتاش بر لزوم تقویت نقش‌آفرینی این شرکت در توسعۀ بازار و مارکتینگ تأکید کرد و ضمن تشکر از تلاش‌های حقی در دورۀ دوماهۀ اخیر که به رشد قابل توجه تولید، صادرات ، سودآوری و تنظیم تفاهم‌نامه‌های بااهمیت انجامیده، افزود: با توجه به ظرفیت‌های شرکت گلتاش انتظار می‌رود روند فعلی و روبه‌رشد شرکت به‌ویژه در بخش ارائۀ سبد محصولات متنوع و افزایش سهم صادراتی ادامه داشته باشد.

در بخش پایانی این مراسم، دکتر ارسلان کاظم‌پور و حمیدرضاحقی از محوطۀ اختصاصی گل‌بو بازدید کردند و دکتر کاظم‌پور با تأکید بر مولدسازی اقلام راکد، تصمیم‌های لازم را برای تسریع در اخذ مجوزها و آغاز عملیات کارگاهی احداث خطوط تولید در این محوطه ابلاغ نمود.

فروشگاه های آنلاین :

تماس مستقیم با گلتاش